TINGKATKAN JUALAN ANDA!

Tuesday, March 9, 2010

PERASA YANG SEMAKIN BERADA DI KEMUNCAKNYA

CANTIK TAK?

errr.. bukan makcik ni.. tapi yang ni..
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v


dan ini

 ehhh.. kan sama je???

Hadiah untuk CONTEST MATEMATIKOMEN.. ehhh.. bukan2. Ini hadiah untuk aktiviti BULAN PERASA tu.. Kalau yang tak tahu BULAN PERASA tu apa.. leh baca kat sini. Hahhh.. ni lah hadiah yang saya pilih. BULAN PERASA nak menghampiri kemuncaknya. Hari Khamis ni. Ada jamuan makan2. Masa ni lah setiap guru akan mengetahui SECRET ADMIRE nyer dan bertukar2 hadiah. Kena sedia 2 hadiah (itu pasal upload 2 gambar..). Satu  diberi pada cikgu yang kita dapat, satu lagi kat cikgu yang dapat kita. 

Saya pun dah tak terasa dah. Dah dapat dah surat cinta dari secret admire saya. MUKA ada SenYuMmm!!! (baca dengan nada apek dalam cerita Do Re Mi). Kenapa saya pilih hadiah ni ya? Sebabnya saya nak cikgu tu letak atas meja gurunya. Bila tengok jer mesti teringat kat saya. Bila sedih ...sob..sob..sob..saya ada bersama.. Bila sakit macam selsema.. hadiah saya dapat membantu. Bila berpeluh... boleh kesat kat muka.. Budget simboliklah nihhh!

Saya harap cikgu tu seronok dapat hadiah ni... Walaupun tak mahal.. yang penting keikhlasan kan? Aishhh.. berdebar2 lak tunggu hari Khamis ni.. tapi kan.. xleh makan banyak masa jamuan.. tengah DIET!!! Huhuhu.