TINGKATKAN JUALAN ANDA!

Monday, March 21, 2011

Pregnant Mom Giveaway



Buat ibu-ibu yang sedang hamil.. ada sesuatu yang menarik menanti anda.

Jom Join Pregnant Mom Giveaway

Klik SINI untuk keterangan lanjut.


Untuk pengetahuan pihak penganjur.. ini adalah gambar adik ipar saya merangkap ibu susuan kepada anak lelaki saya yang berumur 3 bulan. Adik ipar saya telah selamat melahirkan seorang anak perempuan kira-kira seminggu yang lalu. Kiranya dia masih dalam tempoh berpantang. Semangatnya untuk menyusukan dua orang anak amat saya kagumi.

Gambar ini telah dirakamkan oleh adik lelaki saya... seorang jurufoto sambilan. Kiranya.. isterinya menjadi model untuk gambar-gambar contoh. Kalau pihak penganjur berminat.. bolehlah hubungi saya. (promote sat.. jangan marah arrr)

Saya pula seorang guru yang mencintai kerjayanya sepenuh hati walaupun tugas sebagai seorang guru semakin mencabar. Semoga Allah memberikan saya kekuatan untuk terus cekal dalam melaksanakan tanggungjawab sebagai seorang guru.

Amin~