TINGKATKAN JUALAN ANDA!

Monday, November 8, 2010

Saya Nak Jadi Model Kalendar 2011

Bukan senang tau bila tetiba jer Cikgu n@m@n jadi manusia yang baik hatinya (jangan marah arrr cikgu...)

kerana baik hatinya maka Cikgu n@ma@n bermurah hati menganjurkan GIVEAWAY -

Siapa Nak Kalendar 2011 Menggunakan Gambar Sendiri? 

 

Syarat²nya sangat mudah ;

1. Buat satu entri dan upload gambar sendiri/keluarga yang paling menarik bagi anda

2. Bilangan maksimum gambar dalam entri adalah 5. Lebih lima reject!!!!!!!

3. Tajuk entri adalah '' Saya Nak Jadi Model Kalendar 2011''

4. Tinggalkan URL entri tersebut di entri ini.

5. Hanya 2 sahaja pemenang akan dipilih berdasarkan gambar² yang menarik. ;)

6. Tarikh tutup 30 November 2010 jam 11.59 malam.

Dan inilah contoh hadiahnya...


cantik kan..kan..kan..

Cikgu n@m@n....(dengan gaya merayu...)

Maaf yer sebab saya tak memenuhi syarat mengupload gambar sendiri...

Gambar-gambar ini menjadi pilihan kerana saya ingin mengabadikan gambar anak dan anak saudara saya niii..

Janganlah hendaknya penyertaan saya di'reject' yer..
besar harapan saya nak mengabadikan kenangan ni..


 



moga rezeki ini menjadi milik mereka...
Amin~