TINGKATKAN JUALAN ANDA!

Thursday, October 28, 2010

Hanginnn!

Dah kali kedua dah nih. Dulu sekali... ni jadi lagi. Dah bagitau.. kalau nak main.. cakap jer. Takda masalah kalau nak bagi pinjam. Yang jadi masalahnya... kata pinjam pastu buat macam harta sendiri. Macamana tak kata buat macam harta sendiri kalau siap cat sana-sini... tukar apa-apa yang patut... dah jadi lain lak benda tuuu.

Dalam fikiran tu mesti nak kata dia punyalah. Kalau saya nak tuntut.. dah takda bukti benda tu hak anak-anak saya. Yang heran ni... mak ayah yer tak nampak ke anak dia main benda tu? Bebudak ni.. selalu dia kata... dia jumpa tapi apa haknya kalau jumpa boleh jadi macam sendiri punya?

Saya memang buntu nak tuntut balik sebab dah tak macam harta sendiri dah. Silap-silap kang... gaduh pula. Duduk satu taman... kalau gaduh-gaduh ni payah ler. Nak halal... memang tak halal. Benda tu pun kenangan. Orang yang hadiahkan. Kalau harap saya beli... memang tak beli.

Kamu rasa apa tindakan yang patut saya ambil yer?

Tuntut?

Tak tuntut?

Kita pula yang tersepit. 

Susahhh...

benda alah tu lebih kurang macam ni lahhh..
google