TINGKATKAN JUALAN ANDA!

Monday, July 19, 2010

AC Mizal mengingatkan peminat dan pembencinya - Tak tahu cerita duduk DIAM

Tah bilalah nak sudah kisah yang tak sudah-sudah ni. 
Bapa salah ke... ibu salah ke... sebaliknya ke... 
anak-anak juga jadi mangsa...

 sumber gambar: mstar.com

Dipetik daripada Facebook milik AC Mizal:
Lagi kita diam lagi dia (Shafnie Zainudin) naik tocang, Mahkamah dah larang dia tetap nak buat, dah dua kali di Mahkamah dia kalah sebab tak ada bukti yg saya gagal membayar dia failkan kembali, nak tipu masyarakat sebab nampak baik? setiap nafkah yg saya berikan ada reeceipt, sekarang siapa yg salah! TETAPI ini dah melampau, so terimalah saman! kepada masyarakat yg tak tahu cerita.... DIAM... sebab saya ada bukti yg saya betul, so yg mulut celupar diam n saksikan saya pulak beraksi, kita tak nak mengaibkan tetapi kalau dah melampau kau terimalah padahnya, biar masyarakat tahu siapa sebenarnya yg menipu.... 9 tahun aku tahan!
sumber: zoomartis.net

Biarlah AC Mizal selesaikan masalah rumahtangganya. Kalau dia berada di pihak yang benar... kebenaran akan terbukti.. kalau tidak.. dunia ada.. akhirat apa lagi. Semoga mereka dapat selesaikan cara baik. Tak kesiankah dengan anak-anak? 

kata kawan: Susah-susah.. serah jer anak tu kat AC kalau rasakan dengan duit AC masa depan anak-anak terjamin. Anak dia juga kan?