TINGKATKAN JUALAN ANDA!

Friday, June 18, 2010

Apa yang seronok pakai skirt pendek tuuu - Sejuk berangin kot

Dunia artis ni kan... tak tahu lah nak kata apa. Kadang-kadang tu pengetahuan agama mereka lebih banyak dari kita sendiri... tapi... amalannya? Tah apalah yang nak ditayangkan? Bukan membabitkan kisah artis yang peha yang menyeksakan ramaikan orang tuuu. Ramai lagi sebenarnya. Mungkin yang lain tak sehangat artis yang menyeksakan orang lain tu sebab tak mengancam gitu. Yang pasti... sejak akhir-akhir ni... ramai pula yang rajin mengenakan skirt terutama yang tak cukup kain... atas lutut.

Yang heran tu... kebanyakkannya mak-mak orang. Mak-mak ayam yang sebenar-benar ayam pun tak pakai macam tuuu. Yang lelaki tengok... tak beranilah nak komen sebab saya bukan laki. Yang perempuan tengok... kalau saya geleng-gelengkan kepala. Nak-nak pula gambar tu tengah duduk sebelah lelaki muda... tahan jelah budak muda tu agaknya.

Nak kata lebih-lebih sebenarnya tak berani juga. Mungkin sekarang macam tuuu.. suatu hari nanti berubah jadi lebih baik dari kita. Tapi... kalau dari sekarang pakaian tu lebih elok kan lebih molek? Harap-harap artis-artis tu tak terus berpakaian seperti itu sampai ke tua walaupun sekarang dah setengah abad...

Nak gambar bukti ke? Takyahlah.. sekadar gambar hiasan ni pun jadilahhh...