TINGKATKAN JUALAN ANDA!

Sunday, June 13, 2010

Ada siapa tergoda dengan kek tak jadi semalam setelah di make over?

Ooooo... ada yang mempertikaikan kepakaran ku dalam memasak kek yer? Memang dengan rendah diri saya mengakui yang saya bukan pakar. Saya ibu baru belajar. Yang mempunyai keinginan setelah anak-anaknya begitu meminati kek-kek di pasaran. Lebih baik anak makan air tangan ibu. Di situlah sebenarnya letaknya sebuah nikmat kepuasan yang tak terkata. Walaupun adakalanya perlu akur dengan kek yang menjadi mangsa kepincangan tangan yang tak berseni... takde mana seni pun bagi seorang anak. Yang penting.. dia makan... semua ibu masak sedappp.

 inilah hasilnyer...  meleleh youuu... cokelatnyer...

Inilah hasilnyer kek semalam setelah diletakkan bedak banyak-banyak di bubuh topping. Tengok gaya hiasan pun tahu tak berseni orangnya. Janji kek ku lepas. Jangan tak tahu... ini kek yang kedua. Kek yang pertama sudah licin dikerja dek anak-anak soleh ini dan tetamu yang menumpang di sini. Tak dan hias pun. Rupa tak melambangkan rasa. Hehehe...

Dan tungguuu... ada kek yang ketiga. Bukan kek coklat tapi kek butter pula. Dah siap dah. Nanti kita makeup dulu erk. Ada siapa yang teringin?