TINGKATKAN JUALAN ANDA!

Wednesday, April 28, 2010

Terperam tapi belum bertukar menjadi Ikan Pekasam

Lama dah saya siapkan video ni sebagai tanda penghargaan buat rakan maya saya dan sahabat seperjuangan dalam dunia pendidikan - PAKLONG SIFU. Ermmmm... tiba-tiba teringat ikan pekasam PAKLONG yang resepinyer pernah disiarkan dalam entrinyer satu ketika dulu. Haru kalau ngidam ikan pekasam PAKLONG. Jenuh ler PAKLONG nak post ke Ipoh ni. Tapi kan PAKLONG, Ipoh ngan Taiping idoklah jauh kan. Nasib baik mak mertua saya pandai buat ikan pekasam dan ader dua balang di rumah mak saya. Bila nak goreng jer...


Berjaya juga uploadkan video di dalam blog ini akhirnya. Itu pun kerana template yang saya gunakan ini sudah mula memberikan perkhidmatan ini. Dulu takde. Taknak upload kat you tube. Video amatur... apelah sangat. Buat PAKLONG... amacam Cikgu? Lulus tak ni? Nak bagi berapa bintang yer?