TINGKATKAN JUALAN ANDA!

Monday, April 19, 2010

My Version of Grooming Tips

~ Mendandan oh mendandan,
mendandan kegemaranku,
Mendandan oh mendandan, 
mendandan sambil berlagu ~
Saya bukan bukan tabiat... ini hanya petikan lagu dalam cerita kartun Hanny Manny siaran 613 di Astro. Teringat berapa gembiranya pakar kecantikan dalam siri itu mendandankan pelanggannya sambil mendendangkan  lagu. Dandan ni selalunya merujuk  kepada penampilan seseorang. Hal ini terdiri daripada kebersihan peribadi, rambut rapi dan juga rias yang bersesuai. Walaupun dandan selalunya dikaitkan dengan wanita tetapi orang lelaki zaman kini turut tidak ketinggalan dalam menitik beratkan perkara ini. 

Namun begitu lebih ramai yang lebih mengutamakan rias yang bersesuaian dalam hal mendandan. Dari segi pakaian, penampilan, kekemasan dan tarikan sehingga mengabaikan hal-hal yang lebih utama dalah hal mendandan itu iaitu kebersihan peribadi. Tentu janggal rasanya jika kita melihat dari jauh seseorang itu ayu jelita ataupun tampan bergaya tetapi bila berhampiran, kita tidak dapat mengawal deria bau dan rasa. Seseorang yang mengabaikan dandanan kebersihan peribadi boleh dikatakan seseorang yang tidak mempunyai penampilan yang berkualiti.

Tips saya dalam bab dandanan ini ialah utamakan kebersihan peribadi terlebih dahulu. Jika kita sememangnya seorang yang menjaga kebersihan selalunya juga kita seseorang yang cantik pada luaran. Nyahkan bau-bau yang tidak menyenangkan terutama bau peluh yang selalu berleluasa. Caranya? Mudah sahaja... guna lah Adidas Action 3. Saya sudah mencubanya dan berpuashati dengannya. Kita akan merasa berkeyakinan setiap masa dan di mana sahaja. Apalagi dalam memberikan sebuah ekspresi yang baik kepada insan-insan di sekeliling kita.


Adidas Action 3 - ada pelbagai pilihan mengikut citarasa dan kesesuaian tubuh badan kita



Lihatlah mereka-mereka yang sentiasa menitikberatkan penampilan mereka di mana saja mereka berada.


jom layan - episode 2/49 - Project Aplha S2

layanz - ketiga tiga episode :)

Project Alpha Season 2 is presented by Adidas Action 3 and supported by P1 and MAS