TINGKATKAN JUALAN ANDA!

Tuesday, April 27, 2010

Comment Luv - Ia hadir sebagai tanda cintaku pada kamu

Impian untuk merealisasikan cita-cita menjadi pemenang entri paling fofular memasang comment luv telah pun terlaksana dengan jayanya. Hohoho... bila belajar tanpa berguru memang susah! Kena-kena lak yang lambat pick up macam saya ni. Tiba-tiba jer terdetik nak masuk akaun intense debate bila ruangan komen mendatangkan masalah. Belek punya belek punya belek... rupa-rupanyer banyak yang tak diterokai.  Merangkak-rangkak lah tadi tekan tu tekan ini.

Banyak juga yang saya tak tahu. Ader komen yang masuk spam rupanyer! Patutlah TASHA kata dia dah komen tapi takde. Saya ingatkan intense debate ni takde spam menyepam. Terus improve jer.. ader 88 komen yang masuk spam. Komen bertuah tu.. dah saya approve kan semula. Kenapalah ader komen yang masuk kotak spam ni yer???

Saya tak tahulah yang ruangan komen dalam blog saya ni dah ok ke belum sebab saya tak terima apa-apa komen untuk entri terbaru. Sedih tetiba... huhuhu. Adatlah isza.. bukan semua entri orang komen. Ko jangan ler tamak dan syok sendiri tak sudah-sudah.<--- ayat untuk diri sendiri. Tapi kan.. ari ni kan.. kat shoutmix kan... pun tak banyak orang tinggal jejak.. kenapa yer? Tak sudi untuk dijejaki semula ke?

Lagi satu saya nak ucapkan TERIMA KASIH untuk sesiapa yang sudi masukkan blog SEMEKAR KASIH ni dalam bloglistnyer. Kalau bolehkan... maklumkan kepada saya.. boleh juga kita bertukar-tukar link dan saling kunjung mengunjung mengeratkan sillaturrahim. Tanpa anda siapalah saya kan.. kalau rajin update.. saya rajin singgah... Insyaallah. Ehhh.. sebelum lupa.. pasni bolehlah lagi rajin mengomen sebab comment luv dah ader di situ. Selamat mengomen.

comment luv ader.. icon smiley pun dah ader.. komen jangan x komen..
(gambar google)