TINGKATKAN JUALAN ANDA!

Tuesday, April 27, 2010

Internet lembab - Mungkinkah itu puncanyer?

Kalau kata intense debate ni lambat loading saya akui kebenarannyer. Setelah bagai nak pecah kepala cari jawapan kenapa tak boleh nak reply komen... akhirnyer jawapan saya temui. Internet lembab.. sebab internet lembab jadi intense debate ni lambat loading. Jalan penyelesaiannyer, kena tunggu sampai habis loading baru leh reply comment.

 takleh summit komen lagi kalau blog tu masih ader lambang camni...

bila dah ader lambang ni... dah habis loading maknanyer... baru boleh summit komen

Jenuh juga macam ni... saya dah testing kat blog Fyra Ruslan tadi. Tunggu punya tunggu punya tunggu sampai habis loading blog dia dan saya dapat komen kat blog dia. Saya berharap internet slowlah puncanyer. Itu sebab ada blogger yang boleh komen kot sebab internet dia okey. Janganlah masalah ini berterusan.. jenuhhh.