TINGKATKAN JUALAN ANDA!

Friday, April 23, 2010

Bukan nak jadi sombong bila tidak membalas kunjungan... kalau jadi macam niii susah hati

Maaf yer kepada pengunjung-pengunjung blog ini yang meninggalkan jejak. Saya tidak dapat berkunjung ke blog kamu lagi buat  masa ini kecuali yang meninggalkan komen dalam setiap entri. Tak tahulah mengapa ini terjadi. Ader sesiapa yang boleh jelaskan di sini?

banyak kali dah saya refresh tapi yang ni juga yang keluar.. kenapa erkkk?

Lihat... rasa sedih kerana tak dapat mengetahui siapa yang meninggal jejak. Selalunyer saya meluangkan masa untuk mengunjungi kamu semula. Terima kasih buat yang sudi singgah. Rajin-rajinlah menjenguk ke blog yang tak seberapa ni yerrr. Kalau kotak itu telah pulih seperti biasa... insyallah saya akan membalas kunjungan kamu semua.

Ramai yang bertanya bagaimana nak buat background seperti dalam kotak tu. Saya ada berkongsi mengenainya suatu ketika dulu. Kalau nak tahu silalah ke SINI. Tutorial saya copy dari mereka yang pakar mengenainya. Ucapkan terima kasih kepada mereka. Saya hanya berkongsi rasa teruja saya.