TINGKATKAN JUALAN ANDA!

Tuesday, April 13, 2010

Buat BEN ASHAARI - Pandanganku jelas sekali

Macam mana boleh tersesat masuk ke situ. Jenuh saya mengingati tapi daya ingatan tidak sampai. Yang pasti tiba-tiba jer saya sampai ke situ. Melihat suasana yang merah menyala. Suka merahkah tuan empunya? Bukan itu yang menjadi masalahnya. Tertarik untuk membaca entrinya. Dengan pilihan font yang senang di pandangan biji mata. Saya mula meneroka. Seronok juga ceritanya. Pandai dia bermain kata-kata dan emosi dan saya terus jatuh hati.

Sememang dia di lahirkan untuk menjadi blogger sejati agaknya. Dia pandai mengaplikasikan keadaan sekelilingnya. Ada saja point untuk di jadikan cerita. Agaknya, akalnya tak berhenti berfikir. Ada saja yang hendak dicoretkan. Jangan bagi aku membebel katanya dan dia membebel tanpa suara. Itulah pandangan saya tentang blognya.. ringkas tapi berisi!

Kini dia semakin jauh ke depan. Mencapai cita-cita yang diimpikan. Yang bagusnya dia tidak mendongak ke langit. Sebaliknya tetap berpijak di bumi yang nyata. Sanggup di gelar penjajah atas segmen jelajah blog yang dilakukan. Semoga dia kekal dengan keperibadian yang ada. Buat BEN ASHAARI.. semoga anda terus maju, maju dan maju dalam dunia blogger dan tidak pada perutmu. Jangan marah arrr..

BEN ASHAARI yang mantain sokmo...