TINGKATKAN JUALAN ANDA!

Thursday, March 4, 2010

FUHHH KANAN FUHHH KIRI

Orang lain yang mengandung.. saya yang rasa teruja sangat. Aishhh..aishhh.. bakal ibu tu sedang menunggu hari. Kalau ikut 'due date' dia... dalam seminggu lagi. Ahhh.. tak sabarnya. Itu pun.. bakal ibu tu sibuk je nak jalan sana jalan sini. Ajak gi Juscolah.. giantlah.. ni pun tengah ajak gi kedai Tupperware. Nak beli botol susu. Dia tak tahu.. yang saya ni seriau je nak bawa dia. Yelah... tengah tunggu masa tu.. Buatnya saya kena jadi bidan terjun lak kang. Uishhh.. haru tu..

Sebenarnya saya dah ada 3 orang nak sedara. Sebelah suami. Tapi sebelah saya lain sikit. Sebab masing-masing tengah tunggu lahirnya seorang puteri. Anak saya kan dua2 hero. Adik lak tak scan jantina baby dia. Biar suprise katanya. Mak pula kata tak kisahlah cucu apa pun... janji sihat dan selamat. Cakap je tak kisah mak tu.. bila beli barang untuk bakal cucu dia tu.. semua kaler pink. Hahhh.. faham2 sendirilah kan.

Saya pun mengharap saya dapat anak sedara perempuan. Dah lama aim anak perempuan. Takde rezeki lagi. Tak dapat anak sendiri.. anak sedara pun jadilah. Kata bidan, kalau ikut bentuk perut adik tu.. perempuan. Yang adik ngan suaminya lak nakkan lelaki. Kalau lelaki.. gamat lagilah umah opahnya.. yang ada 2 ni pun dah macam sebelas! Huru hara.

 
mula2 nak upload gambar perut adik.. punyalah lama tunggu.. 
gambar ni pun bolehlah..
ha.. orang kata kalau orang mengandung perut mengembang ketepi macam ni.. 
tandanya anak perempuan.. 
ni perut erra fazira tau.. 
kan anak perempuan kan3
(gambar google)

Fuhhh kanan.. fuhh kiri.. perempuan lah hendaknya. Kalau perempuan.. cuti sekolah biar Yong je jaga ya Angah. Jimat ckit dengan upah pengasuh. Bayar je kat Yong. Harap2nya dirimu lahir dengan selamat ya bakal anak sedaraku... kehadiran yang ditunggu2 sekian lamanya. AMIN.