TINGKATKAN JUALAN ANDA!

Sunday, March 21, 2010

7 PERKARA MENGENAI SAYA

Tuliskan 7 perkara mengenai anda:
(cerita tentang diri sendirilah ni...)

ISZA adalah gabungan nama saya dan suami tersayang

Mengemari LAWAK JENAKA sebagai cara menenangkan fikiran tapi tak pernah menonton RAJA LAWAK live

 \
UNGU adalah warna pilihanku untuk tahun ini

Anak murid akan mula JATUH CINTA setelah sekian lama mengenali saya (tak kenal maka tak cinta)

TEGAS di dalam kelas tetapi MESRA di luar kelas


Membesar dalam era kegemilangan ROCK KAPAK

Berharap untuk memperolehi seorang PUTERI

Jawapan untuk tag daripada CIK IKA dan CIK FYRA dirangkum sekali. Walaupun pernah menerima award ini sebelum ini tetapi saya dengan berbesar hati menjawab soalan yang diberi kerana soalannya tidak sama seperti award yang pernah diterima. Terima kasih kerana menyenaraikan saya dalam ingatan kalian. Ini menjadikan saya telah mendapat 3 award untuk tahun ni dan membuktikan kecantikan saya memang tidak dapat dipertikaikan. Jangan marah arrr...