TINGKATKAN JUALAN ANDA!

Sunday, February 28, 2010

KISAH PALING SERAM GENG BLOGGER - Nukilan Anakku

Kanak-kanak memang suka meniru apa yang orang dewasa lakukan... terutamanya apabila tingkahlaku itu datang dari ibu bapanya. Tanpa mengetahui apa yang di lakukan oleh orang tuanya... dia pun melakukan perkara yang sama. Begitulah anak saya... Mustaqim yang meniru tingkahlaku apabila dia melihat saya sedang mengarang sesuatu di atas kertas yang di bekalkan olehnya. Bertanyalah dia apa yang sedang ibu lakukan. Maka saya pun memberikan jawapan yang ibu sedang menulis cerita seram untuk geng blogger.

Tanpa berlengah-lengah... Mustaqim pun mengambil pensil dan sekeping kertas. Katanya, dia pun nak tulis kisah seram. Dia suruh ibu masukkan dalam komputer (belum mengenali apa itu internet). Hayatilah kisah seram Mustaqim yang buat kita tak tidur malam...




  
bab 1

  
sambungan bab 1

  
bab 2

 
hantu petani dalam kisahnya

Sungguh terharu melihat Mustaqim menulis kisah seramnya. Siap ada permintaan untuk baca di tapak perhimpunan pagi esok. Satu perkembangan yang positif. Mustaqim sudah pandai menulis karangan walaupun belum di ajar oleh cikgunya. Teruskan berkarya anakku. Kisah saya pula akan di ping pada tepat jam 12 malam.. INSYALLAH.