Friday, February 4, 2011

Ah Mat Gebu - Hancusss

Bukan salah Mat Gebu. Tidak sama sekali menyalahkan Mat Gebu. 

 google

Cubaan pertama untuk menghasilkan INDULGENCE CHOCOLATE CAKE

Terus terang yang saya ni memang tak minat buat kuih. Boleh demam jadinya. Masa anak dara dulu.. mak buat biskut raya untuk dijual. Saya rasa macam anak yang kena dera bila mengadap oven tuuu. Apa lagi kalau nak buat kek.. huhuhu.

Tapi.. bila dah bergelar ibu ni nak taknak cubalah buat. Tengok orang lain buat macam senang jer. Gebu-gebu jer. Maka.. saya pun turut mengebukan diri. Hasilnya...

 baru keluar dari oven

V

V

V

percubaan untuk letakkan topping yang tak serupa topping

V

V

V

Buka tudung saji.. ARGHHH.. What happen?

V

V

V

Hancuss!

Bukan gara-gara salah resepi tapi semuanya angkara..

V

V

V

budak berdua niii..

Takdan ibu nak hias dah deme kerjakan...

Serik Mat.. SERIK!

soksek: Apa-apa pun rasa kek ni sedaplah...