TINGKATKAN JUALAN ANDA!

Friday, January 14, 2011

Komen dari anonymous pun tak buat saya tersentap seperti menerima komen INI!

SENTAP!

Memang betul-betul SENTAP!

Saya tak pernah rasa sebegini..

Seharian saya memikirkannya (komen diterima siang tadi)

Daripada pendam.. saya ambil keputusan untuk suarakan di sini..


Komen ini adalah untuk entri INI. Komen ini telah saya padamkan. Saya tak faham apa sebenarnya tujuan komen ini diberi?

Gurauan?

Perli?

Ikhlas?

Atau???

Tapi saya memang anggap komen ini TAK PATUT !

Entri saya entri kekecewaan seorang ibu...

Ya... saya memang sangat kecewa bila saya gagal menunaikan tanggungjawab saya sebaik mungkin...

Mungkin penulis komen (seorang lelaki) jadi dia tak memahami..

Mungkin juga dia belum berkahwin..

Andai kata suatu hari nanti dia mengalami kekecewaan yang saya alami... 

INGATLAH KEMBALI HARI INI~