TINGKATKAN JUALAN ANDA!

Sunday, November 28, 2010

BLOG PILIHAN MALAYSIA 2010 - Terselit di antara kuntuman mawar

Tercalon dalam BLOG PILIHAN MALAYSIA 2010 kategori Blog Personal Wanita Pilihan menimbulkan rasa terharu yang amat sangat. Sayangnya saya terlepas untuk mengetahui siapakah yang begitu baikhati mencalonkan saya dalam kategori ini. Apa-apa pun saya amat menghargainya dan didahulukan dengan ucapan terima kasih.

 gambar dari http://blogpilihanmalaysia.blogspot.com/2010/11/senarai-undian-peringkat-pertama.html

Terselit di antara blog anak-anak dara menyebabkan saya rasa seperti muda sepuluh tahun. Blog SEMEKAR KASIH lebih kepada kategori blog personal yang kebanyakan ceritanya berkisarkan kisah yang berlaku tentang diri dan kerjaya dan juga kehidupan sekeliling. Seperti namanya SEMEKAR KASIH, pengharapannya lebih kepada hubungan masyarakat dapat dieratkan dan mengingatkan diri supaya tidak hidup dengan hanya mementingkan diri sendiri.

Terima kasih kepada mereka yang telah mengundi blog SEMEKAR KASIH dalam undian yang pertama yang masih berjalan hingga hari Selasa ini - 30 November 2010.  Tidak lupa juga kepada Encik Azman Roslan - pemilik idea BLOG PILIHAN MALAYSIA. Kepada mereka yang ingin membuat pilihan blog manakah yang ingin diundi sebagai BLOG PILIHAN MALAYSIA bolehlah berbuat demikian di SINI.

Bagi saya, setiap blog yang wujud mempunyai keistimewaannya. Kita baca, kita cari dan kita kaji... pasti kita temui sesuatu yang tidak kita temui dalam kehidupan kita seharian. Yang baik dijadikan teladan yang buruk dijadikan sempadan...