TINGKATKAN JUALAN ANDA!

Wednesday, September 8, 2010

Dah mabuklah pulakkk - Mabuk minum RIMAU

Baru balik dari kedai. Beli telur sepuluh biji sebab kat blog Telordibasuh tak jual telur walaupun ada entri pasal telur dan tuannya pencinta telor yang sejati. Saya jeling.. saya pandang... atas... bawah. Sah.. memang sahhh. Orang Melayu budak ni. Muda lagi. Lama saya perhati sampai naik juling biji mata. Biar betul budak niii.

 gambar google

Dia beli RIMAU. Bukan HARIMAU dalam gambar di atas (kalau harimau ni... tak masuk saya kedai tuuu).  RIMAU aka TIGER. Walaupun tak expert bab-bab tu (tak kuasanya pun) tapi... saya tahu juga minuman brand TIGER tu apa kandungannya. Nak minum masa bilalah pula budak niii? Kalau isu buka puasa yang dihidangkan bersama minuman tu atau dicampurkan dalam makanan lain ceritanya. Ni dia sendiri yang beli. Haishhh... haishhh... hati dah mula mengutuk...

Apa nak jadi ler dunia sekarang ni. Tiada halangan yer untuk orang Islam beli minuman keras? Tak puasa satu hal... beli minuman keras satu hal... minum air setan tu satu hal... tak hormat bulan ramadan satu hal... kan dah banyak hal. Apa daya kita? Mengutuk dalam diam... takkan nak bersyarah depan-depan? Tak pasal-pasal jadi hal pula. Kalaulah boleh tukar jadi harimau jadian... pasti ku baham budak tuuu...

SEDIH~