TINGKATKAN JUALAN ANDA!

Tuesday, August 10, 2010

Aduhai wanita - Wanita Terlanjur, Rasa Diri Jijik & Diterimakah Taubat?

SOALAN :
Salam, saya pernah terlanjur dengan boyfriend tapi itu bukan atas kerelaan saya. Saya dipaksa melakukannya. Dalam hati, tidak sedikit pun terlintas perasaan itu. Saya menolak tapi dia tetap memaksa. Sekarang saya ingin tahu adakah Allah akan menerima taubat saya setelah saya terlanjur? Saya berasa sangat sedih, jijik dengan diri dan hidup saya sudah tidak tenteram. Hati saya selalu tidak tenang. Saya merasakan Allah tidak akan menerima taubat saya. Tolonglah bantu saya.

Ketahuilah jawapan kepada pertanyaan di SINI 

 sekadar gambar hiasan
sumber: www.halaqah-online.com/

Janganlah di cemuh wanita-wanita yang sebegini... dosa terlanjur adalah dosanya dengan Allah s.w.t tetapi dosa mencemuh adalah dosa sesama manusia. Sama-samalah kita membantu wanita-wanita sebegini untuk kembali ke pangkal jalan.