TINGKATKAN JUALAN ANDA!

Friday, June 25, 2010

Kenangan lampau bersama pensyarah dan student yang terlampau - Bukan 18sx

Alkisahnya... kisah ini terjadi masa saya tengah blajo dulu... satu kelas cukup takut pd pensyarah BI  yang nii kerana kegarangannya yang melampau walaupun dia bukanlah "pensyarah yang terlampau...".


Nak dijadikan cite ari tu dia nak semua student dalam kelas bertutur dalam BI (speakinglah tu..), pastu sorang-sorang dia tanya... mengeletarlah juga kepala lutut dan segala kepala yang kami ade...

Sampai giliran kat kawan saya ni... dia pun tanya soalan yg saya pun dah tak berapa ingat (lupalah..) tapi member saya yang tengah control macho+ ayu ni diam je. Geram punya pasal.. pensyarah saya dengan nada lantang pun berkata.. (adik bradik menjerit lah..) " Hey, open your mouth!"... maka member saya dengan selambanya menganga mulutnya seluas2 kepada pensyarah tersebut... 
 nasib baik tak keluar taring youuu..
(sumber gambar: google)


Boleh tak kamu bayangkan?

soksek: masa belajar dulu umur pensyarah tuuu pun dah agak tua... semoga dia masih sihat sekarang niii..