TINGKATKAN JUALAN ANDA!

Thursday, May 20, 2010

Saya nak BOIKOT blog ini!

Kalau ikut rasa di hati... memang nak boikot jer blog ni. Pastu... aksi gambar pulak .. fuhhh... memang takde cover punya. Diberi aksi tambahan yang mengiurkan lagi. Rasa tak sampai beb. Boleh tenung jerrr. Siapa tahan? Kalau berterusan begini... boleh memendam rasa. Kena pula dalam keadaan sekarang niii.. bukannya boleh nak faham. Tahunya... nak ajerrr.
V

V

V

V

V

V

V

V

V

V

Hahhh... tengok ni. Ubi rebus yang orang tak pandang sebelah mata ni... bila posing cara gini... tertelan air tau..

Kerabu buah kuini... mak oiii... meronta-ronta perut ni. Mana nak dapat ni? Laki saya juga yang kena dera kang...

Tak boleh masuk dengan kari laksa tapi gambar ni buat saya nak pergi cari kari laksa ni. Masalahnya... nak macam dalam gambar tuuu.

Masalah ibu berbadan dua. Mengidam lah tu. Takde maknanya nak boikot blog MAT GEBU tu. Udah ler ada dalam blog list. Belum tengok resepinya... baca tajuk pun hati meronta-ronta nak klik. Hahhh... bila dah klik telan air liur lah kau. Ehhh... ada orang kata... bab mengidam ni.. saja jer ibu tu yang ngade-ngade. Sampai hati korang tau. Masalah hormon kot. Bila mengidam ni kan.. kalau tak dapat memang terasa hati sangat tauuu. Makan dalam tuuu. 

Ngandung anak sulung dulu saya ngidam pelam raja bila tengok dokumentari dalam tv. Sampai ke sudah tak dapat-dapat sebab pelam yang deme cari tu tak sama dengan yang saya tengok. Bukan nak percaya... Along memang meleleh-leleh air liurnya masa kecil. Sebenarnya apa kaitan hal ini yer? Paling-paling kurang pun.. sains mesti berikan jawapan. Ada sesiapa yang tahu?
sumber gambar: MAT GEBU