TINGKATKAN JUALAN ANDA!

Saturday, May 22, 2010

Formspring - Hampir kecewa keranamu

Sejak letak formspring dalam blog saya tertunggu le ada tak sesiapa yang nak bertanya. Bila check email rasa kecewa jer bila takde dapat apa2 pertanyaan. Tak berfungsi rupanya formspring ni. Saya letakkan tempoh sebulan.. kalau takde sesiapa tanya.. saya nak remove jer.

Rupa-rupanya jangkaan saya salah. Dah banyak orang bertanya rupanya. Saya yang tak perasaan. Masalahnya.. kenapa takde email yang memaklumkan yer? Saya dapat tahu bila login dalam akaun formspring saya. Maaf kepada mereka-mereka yang bertanya. Ini pengalaman pertama.. dan saya pula buta IT. 

Saya dah jawab pertanyaan yang diutarakan sebaik mungkin. Terima kasih sudi bertanya dan saya harap jawapan saya memuaskan hati. Kepada yang ingin ajukan pertanyaan.. silakan. Insyaallah.. lambat atau cepat pasti saya balas.


soksek2: dah kalau cikgu tu... suka sangat kalau orang bertanya.. :)