TINGKATKAN JUALAN ANDA!

Tuesday, April 27, 2010

Intense Debate - Menyusahkan atau menyenangkan? Siapa leh tolong?

Ingatkan masalah ni saya jer hadapi... saya tak dapat reply comment pengunjung sebab tak dapat masuk ke ruangan komen. Apa kes lah pulak ni??? Masuk ni dah dua hari. Dapat baca komen kat email jer.. nak balas tak dapat. Jangan anggap saya sombong yer. Ada masalah teknikal di sini. Rupa2nyer baru saya tau yang nak beri komen pun tak dapat. Tapi... ada pula yang dapat. Ishhh.. ape ke hal le pulak ni?

 mane pergi kotak ni?
(gambar google

Banyak dah saya baca kekurangan intense debate ni. Loading blog jadi lambatlah... balas komen dapat balik kat email sendiri lah. Nak buang rasa sayang lak. Bukan senang saya belajar nak masukkan benda alah tu. Kalau buang habislah komen-komen yang terdahulu. Sayang tuuu.. Siapa ada alternative nak mengatasi masalah ini? Boleh kongsi-kongsi? Kalau tak dapat komen tulis jer cadangan tu kat shoutmix. Pening dah nii..huhuhu.