TINGKATKAN JUALAN ANDA!

Friday, April 23, 2010

Bila terlupa akan tikus itu... seksanyer, Dak Itam pun tak boleh buat ape-ape

Tersedak Dak Itam agaknyer bila namanya disebut malam-malam begini. Minta izin pada tuan punya Dak Itam... Cik Tedi... untuk meminjam nama Dak Itam barang seketika. Harap tidak keberatan yer. Saya sukakan kucing tapi masalah kesihatan tak berapa membenarkan. Penyakit keturunan... walaupun tidak pernah jadi serius tapi mak selalu berpesan. Jadi terpaksalah saya berhati-hati. Melihat telatah Dak Itam pun jadilahhh. Suami  pula dah merajuk bab kucing-kucing ni bila kucing kesayangannya telah dihantar jauh oleh ibunya. Memang suami sedih tak terkata apa-apa mengenai kucing kesayangannyer itu.

Berbalik pada tajuk cerita... tikus manalah gerangan yang menjadi mangsa akibat kelupaan yang tak disengaja. Adakah tikus-tikus ini...


 saya Minnie mouselahhh
-
-
-
-
-

ini tikus mafia... cabuttt!
-
-
-
-
-

Ohhh.. tidak! Bukan saya yer.. (sambil tersenyum kambing tikus)
-
-
-
-
-

Erkkk.. sakit jantung aku terkejut memalam nie..huhuhu
-
-
-
-
-

berapa banyak tikus cikgu nak letak niii.. aduss.. pening denn (bukan deen arrr, nanti dini marahhh)
-
-
-
-
-

ehhhh.. tikus spesis pa lak lakk nie??? gebu kemain.  Ehhh.. Dak Itam dah tidur rupanyer bersama tikus yang saya lupa.

soksek2: Tertinggal 'mouse' di sekolah. Rasa macam hilang satu jari.. huhuhu. Rindu kat tikus itu...