TINGKATKAN JUALAN ANDA!

Tuesday, March 16, 2010

CONTEST MATEMATIKOMEN - REZEKI SAYA UNTUK ANDA!

Rezeki ayam nampak dikaki.. rezeki CONTEST MATEMATIKOMEN sponsor bagi..

Syukur alhamdulillah.. Blog SeMekaR KasiH telah menerima dua lagi tawaran hadiah dari pihak sponsor yang baik hati. Ini menjadikan CONTEST MATEMATIKOMEN mempunyai beribu-ribu lemon pelbagai hadiah yang boleh dimenangi. Anda belum sertai??? Ngape wehhh??? Jom klik sini.. klik... jangan tak klik tau.. Cik GT kata saper tak klik dapat bisul...huhuhu...


Mari kita terjah siapakah sponsor yang bermurah hati itu.. (^_^)



Merupakan sebuah Pusat Rawatan Homeopati dan Naturopati yang terkenal di Ipoh. Antara Ciri-ciri Istimewa Penawar Homeopati di AzBudi ialah.


  1. Merawat pesakit menerusi proses perangsangan tenaga hayat (vital force) yang semulajadi wujud di dalam diri kita sehingga pertahanan badan (defence mechanism) tubuh menjadi lebih kuat,aktif dan mempunyai keupayaan melawan penyakit disamping mengatur sistem peredaran darah,sistem hormon dan saraf agar beroperasi secara optima dalam membaikpulih kerosakan dan kecederaan.


  2. Ubat Homeopati tidak mengandungi bahan toksik dan dadah dalam bentuk kasar. Ia selamat diambil oleh semua golongan.


  3. Ubat Homeopati bertindak secara mendalam.Ia dapat menjejak penyakit hingga ke akar umbi sehingga mencapai kesembuhan yang sempurna dengan izin Allah. Kerapkali pelbagai penyakit kronik yang tidak dapat disembuhkan oleh perubatan konvensional(alopati) dapat diatasi dengan mudah oleh perubatan Homeopati.



    Sponsor kedua untuk CONTEST MATEMATIKOMEN ialah Puan Norlaila Ahmed pemilik blog http://norlailaahmed.blogspot.com/.  Blog Puan Norlaila menjual barangan yang kreatif, cantik dan menarik dengan harga yang berpatutan. Kebanyakkan barangan adalah hasil tangannya sendiri. Begitu berseni sekali. Pasti anda tetarik dengan hasil tangannya.


    Saya mengucapkan ribuan terima kasih kepada pihak sponsor yang begitu bermurah hati menyediakan hadiah untuk CONTEST MATEMATIKOMEN. Yang pasti.. hadiah2 yang di sponsor amat menarik sekali. Kalau tak kerana saya PENGANJUR CONTEST... pasti akan ku join jua..huhuhu. Jom sertai... pasti tak rugi. Anda hanya perlu komen mengomen sesuka dan sepuas hati anda. 

    SELAMAT KOMEN MENGOMEN