TINGKATKAN JUALAN ANDA!

Monday, January 4, 2010

MILO DALAM GELAS!!!

Pengumuman2!!! 
Ari ni anak saya yang sulung 
masuk tahun 1. 
Sekolah mane??? Hehehe... 
Mestilah sekolah ngan ibu dia... tapi siap pesan.. 
kat sekolah panggil cikgu tau... 
Saya anto jer dia masuk kelas. Pastu tinggal... 
Diri sendiri pun cbuk daa.. 
Masa rehat tahap satu carilah dia sat.. 
tengok2 dah makan ke belum. 
Jumpa.. dah makan dah.. 
AIIIKKK.. wit belanja 50 sen bagi tadi dah abis??? Wat pe??? Bli milo. Milo 50 sen? dapat ke? 

X kisahlah... saya lapo gak.. 
g dalam kantin.. order makan... 
"Cikgu ohh cikgu..." 
makcik kantin panggil dan start bercerita... tadi, ada anak orang tu.. nak MILO, makcik sruh ler bli air kat tempat murid2 tu, xnak, nak MILO dlm gelas... SEDAP!!!, wit ade 50 sen, nasib baik le makcik kenal anak sape... anggap macam cucu le.. sedekah jer...
ALAMAK!!! Bertuah punya anak! 
Dia lagi gedevance. Nanti le budak tu... 
Balik tadi saya membebel... along xleh bli air MILO kat situ, kena le bli air yang sama mcm kawan2... 
bla.. bla... bla... 
ni yang boring ni... tegur sikit mula le mengalir airmata tu... 
Saya bukannya apa, bukan kedekut.. tapi x eloklah kan.. nnt kawan2 lain tgok deme nak juga.. kesian... walopun ibu disitu, xleh le mewah2, ikut macam murid2 lain gak...

kan3!!!



ni le budaknyer.. tengok rupanyer faham2 sendirilah kan3..


7 comments:

  1. huhu..sian jerk.xnak bawak bekal untuk dia ke?

    ReplyDelete
  2. dah bawak bekal lah tu,
    tu pasal blanja 50 sen,
    kot2 nak bli pe2,
    alih2 ter over daa...

    ReplyDelete
  3. Salam singgah cikgu,
    Dah masuk darjah satu ek... seronok nya. kite pun tak sabar nk tunggu anak besar. tp lambat lagi la nk masuk darjah satu. tunggu dia boleh merangkak dulu sekarang.hehe

    ReplyDelete
  4. huhuhuhu.. best cerita nie, lebih kurang cam cerita saya jek masa kecik2 dulu hahahaha

    ReplyDelete
  5. biar betul beli milo? ke air milo?

    ReplyDelete
  6. Muahahaha memula biasa arr tu , cam saya darjah satu dulu ayah selalu datang . Klu tak datang ... tak makan punya.

    ReplyDelete

Tuliskan apa yang terfikir,
ianya amat dihargai.. thx