TINGKATKAN JUALAN ANDA!

Wednesday, December 16, 2009

SK TASEK DERMAWAN

SK Tasek Dermawan, Ipoh, merupakan sekolah keenam saya berkhidmat. Saya telah berada di sekolah ini selama 4 tahun. Saya merasa amat bersyukur di tempat di sekolah ini kerana ahli2 komuniti sekolah ini saling bantu membantu antara satu sama lain..





Pemandangan dari tingkat 3 sekolah. Inilah SK Tasek Dermawan, Ipoh. Besar x? Mempunyai 3 blok dan 3 tingkat. Punyalah tinggi sekolah ni. Dalam umur sebegini pun dah rasa semput dah nak naik tingkat 3 tu. X tau le klo dah tua nanti sebab saya rasa saya nak trus berkhidmat di sini sampai pencen. Semoga Allah memberikan kesihatan yang baik untuk saya trus berkhidmat di sini. AMIN.





Ini pula gambar SKTD yang menjalani proses naik taraf. Alhamdulillah.. akhirnya SKTD telah berwajah baru. Ucapan terima kasih pada Guru Besar yang bersusah payah menunaikan impian tersebut.





 Inilah barisan guru2 yang berkaliber di SKTD. Sesungguhnya cikgu2 di SKTD merupakan guru2 yang gigih dan bersemangat dalam menunaikan tanggungjawab mereka. Mereka juga merupakan guru2 yang prihatin dan sanggup melakukan apa saja untuk kejayaan anak didik mereka. Hasilnya SKTD slalu mendapat keputusan yang cemerlang dalam UPSR setiap tahun. ALHAMDULILLAH.



No comments:

Post a Comment

Tuliskan apa yang terfikir,
ianya amat dihargai.. thx