TINGKATKAN JUALAN ANDA!

Saturday, December 19, 2009

JADI BLOGGERS

Fuhhh.. ngape le lambat beno saya mengenali dunia alam cyber yg ni.. mcm2 ilmu yang ade.. slps saya create akaun blogger ari tu.. saya pun mula le search mana2 yg patut. Pada asalnyer saya mencari widget2 yang menarik untuk di letakkan dalam blog saya nie, bila search.. saya jumpa mcm2 benda.. wahhhh luasnyer ilmu di alam cyber ni. Kalau anda berminat untuk menambah widget di blog anda, anda boleh trus klik pada imej yang ade disini..


Jatuh cinta dengan blog punya pasal.. saya pun bli le satu buku yang bertajuk"A-Z BLOG". Walaupun infonye ringkas(kerana kebanyakkannya boleh dipelajari sendri daripada maklumat yang google sediakan) tetapi ade juga beberapa perkara yang membantu seperti "Tip Jana Kewangan Di Blog". Penulis sepatutnye menambah perkara seperti bagaimana memilih templates yang lebih menarik ataupun nyatakan trus dimana widget2 yg menarik boleh ditemui.. (idokle susah nak search satu2). Ape2 pun buku ni memang ringkas dan mudah difahami.. terima kasih ye..



inilah cover buku yang saya bli ngan harga RM14.00 (kedai member, dapat diskaunlah..)


Ape2 pun memang best mencari ilmu tentang bloggers ni, setakat ari ni saya rasa x puas duduk depan pc nie tapi x larat dah rasanyer, xpelah.. blajar plan2.. ape yang saya tahu akan saya kongsikan.. INSYAALLAH..klo anda berminat tetapi musykil bolehlah tinggalkan pertanyaan di ruangan komen(ingat tau.. jangan tanya lebih2.. sebab saya pun baru gak). Majulah diri untuk bloggers.. hahaha..

2 comments:

  1. buku nilah yang saya nak beli tu..
    tapi kedai tu takder jual..so saya suruh diorg tempah...
    ehhehe, tak sabar nak baca...

    ReplyDelete
  2. iamsura> isinya simple jer dan mudah difahami

    ReplyDelete

Tuliskan apa yang terfikir,
ianya amat dihargai.. thx