TINGKATKAN JUALAN ANDA!

Tuesday, December 22, 2009

FACEBOOK




 Entah ble le saya join benda nie... klo x silap masa mula2 leh on internet  kot. Masa mula2 saya join, adik bradik saya mulalah kecoh ... YONG DAH ADE FACEBOOK.. hehehe.. saya kata mane leh adik2 jer yg advance... ada ke patut depa jawap per? Poyoo jer yong nie.. kurang asam nyer adik...bakal adik ipar lak kata.. hehehe yong, dah tua bru nak join facebook erk.. yele.. masa zaman saya muda2 dlu mane ade benda nie.

  
Yang paling x disangka2 ialah dalam facebook ni lah berjumpa semula dengan kawan2 maktab dlu.. ahhhhhh.. rindunyer kat korang...lepas sorang2 muncul dalam facebook ni.. advance gak rupa2nyer kawan2ku... ni le gambar mula2 masuk maktab.. muka bersih jer.. sweet lagi.. yelah mmg umur tengah sweet.. 17. Trima kasih di ucapkan kepada pengasas group ex MPSAH.. WAK(Cikgu Zailani) kerana rajin uploads gambar2 kenangan.
 
Ade gak pengasas ajak wat reunion ari tu.. tapi maaf x dapat pergi sebab tergempar sangat.. x ready lagi.. len kali rancang setahun awal ye WAK.... Ble tengok gambar2 terbaru kawan2, ade yang still mantain dan ade lak yang dah len.. yelahhh.. umur pun dah 30 an.. macam2 yang berubah.. termasuklah saya..
Kepada kengkawan yang menjalinkan kembali persahabatan setelah sekian lama ... semoga persahabatan ini trus berkekalan.. janganlah menghilang lagi yer... klo rasa2 x layan dah facebook tu.. tinggalkan nombor phone k...


SALAM MANIS BUAT KAWAN2 SEMUA

No comments:

Post a Comment

Tuliskan apa yang terfikir,
ianya amat dihargai.. thx