TINGKATKAN JUALAN ANDA!

Monday, April 5, 2010

HIDUP BIAR SEDAP - Kenapa tiada lagi psssttt..psssttt.. itu?

HIDUP BIAR SEDAP! Pilihan tajuk yang unik daripada seorang blogger yang tidak perlu diperkenalkan lagi... KUJIE. Merupakan seorang suri rumah yang aktif dalam kehidupan sehariannya. Siapa kata suri rumah buta IT. KUJIE merupakan salah satu bukti. Di antara blogger terawal yang menjenguk ke blog SEMEKAR KASIH. Masa mula-mula menjenguk, mesti KUJIE pening melihat keadaan blog ini. Biasalah tu.. orang baru belajar dan tiba-tiba giler coding.



Memanggil dia sebagai KUJIE di permulaan. Akhirnya memutuskan untuk lebih berbahasa dengan panggilan KAK di depannyer. Tak terlintas pula memanggil MAKCIK seperti dalam 'ceritanya'. Masih sedar diri di mana usia. Cerita-cerita di blog kak KUJIE memang menarik hati. Kalau tidak masakan ramai yang meletakkannya dalam senarai blog list. Ceritanya bersahaja... ada unsur peringatan juga... kadangkala sindiran berbisa... jangan pula ada yang terasa.. tegur menegur itu kan lebih mulia.

Kadangkala terkomenlah juga dalam blob kak KUJIE ni. Yang paling menarik hati apabila komen dibalas mesra. Unik pula kata-kata. Psstt..psstt.. komen kamu ada orang balas (lebih kurang begitulah tertulisnya). Tersenyum jer bila menerima. Namun sejak akhir-akhir ini balasan itu tiada lagi. Hati musykil sekali. Adakah diri ini tidak dipeduli? Rupa-rupanya bukan begitu. Bila siasatan di lakukan.. komen saya masih dibalas. Tapi kenapa yer.. tiada pssstt.. psssttt itu dalam emailku?

pssstt..pssttt : Kak Jie, kenapa RASA ANTARA KITA tiada lagi? Masih belum habis menuntut ilmu di situ..