TINGKATKAN JUALAN ANDA!

Tuesday, September 27, 2011

Senyap jer?

Gara-gara benda INI lah. Seharian memikirkan topik yan bersesuaian. Seharian nak buat header yang sehabis cantik dah. Dua hari nak isikan dengan entri-entri yang kebaboom sebelum dipamerkan kepada umum. Dan inilah hasilnya..


Matematik lagi? Tak jadilah nak buat blog sains. Dah pensyarah kata boleh buat blog  matapelajaran yang kita mahir... matematik pun mahir juga walaupun belum pakar.

Tah mengapa le saya tak rasi betul dengan warna putih ni. Pejam mata jer pilih warna putih ni dan nak masukkan juga hitam. 

Minta pandangan? Ada apa-apa yang perlu diperbaiki atau okeylah tuuu..

Saya amat berharap rakan-rakan maya yang sering berkunjung ke blog SEMEKAR KASIH ni memberi sokongan kepada blog NOMBOR BULAT. Insyaallah.. akan saya muatkan dengan pengisian yang membantu kita dalam mendidik anak-anak menguasai matematik dengan sebaiknya.

Sokongan anda amat saya hargai dan saya dahulukan dengan ucapan terima kasih.

Sayang semua~