TINGKATKAN JUALAN ANDA!

Monday, March 14, 2011

Lawak Korporat

Pernah cuba join dengan mereka yang berkecimpung dalam dunia korporat tapi ternyata jiwa saya tak bersama mereka. Perit. 

Yang dapat saya nyatakan.. segala-galanya tentang kepura-puraan atau dengan ertikata lain.. Hipokrit. Mementingkan diri sendiri mesti wujud dalam kamus hidup mereka dan jangan kisahkan orang lain jika kamu ingin berada di puncaknya.

Yang paling saya tak faham kenapa perlu berlawak tentang kesakitan orang lain? Isu-isu sensitif jantina dan macam-macam perkara yang bagi manusia biasa macam saya tiada lucunya tapi mereka ketawa berdekah-dekah.

Contoh:
Orang naik pentas dan jatuh terjelepuk pun dijadikan bahan ketawa tak ingat dunia.

Saya memang angkat kaki. Tempatku bukan di sini..

Memang lumrahnya mereka begitukkah?