TINGKATKAN JUALAN ANDA!

Monday, March 7, 2011

Jangan risau - Saya tak bawa balik jantan

"Makcik Isza... abah kata.. dia tak percaya kami lepak dengan makcik Isza... dia kata.. kami lepak dengan jantan..".

Anak dara jiran ni mengadu. Alahaiii...

Jangan risau. Walaupun cik abang saya baliknya kaddang-kaddang ataupun jarrang-jarrang, itu bukan alasan untuk saya bawa masuk jantan dalam rumah saya.

Yang ada pun.. mungkin kucing jantan yang sesat melepak melepaskan penat ataupun tiga ekor ikan jantan yang kempunan melihat ikan betina.

Anak saya lelaki yer... anak soleh. Tak luak apa pun kalau deme bermanja-manjaan dengan dua orang anak dara tuuu..

Anak dara dua orang tu memang rajin lepak sini sejak ada Muaazin ni. Menjelang petang jer.. deme datanglah nak ambil Muaazin.. bawa ronda-ronda.