TINGKATKAN JUALAN ANDA!

Monday, December 20, 2010

Misi sulit

Syhhh... misi sulit ni kita-kita jer tahu tau. Memandangkan hari yang ditunggu kan menjelma tak lama lagi maka tetiba jer timbullah idea yang ala-ala tumbuh tanduk dan ekor ni. 

Rancangannya...

Selama ni.. dah dua orang anak tapi saya tak pernah minta suami temankan saya dalam bilik bersalin tu. Dia dok tunggu kat luar jer. Itu pun dah tak keruan. Dah tahu dah sangat perangainya. Ke hulu ke hilir tak tentu arah. Biasalah... kita yang nak bersalin tapi memang selalu suami yang terlebih saspen.

Memang dulu-dulu takda niat nak mendera suami pun. Dalam fikiran ni pun asyik ingat mak jer. Mak jerlah yang temankan dalam bilik tu. Naik lembik mak tu tengok anak sulung dia sakit nak bersalin cucu sulung dia. Tapi.. dah namanya mak.. terpaksalah kuatkan semangat demi anak sulung dia ni. Memang lupa kat suami masa tuuu.. maklumlah.. anak banyak dosa dengan mak. Masa nak bersalin barulah bertambah sedar betapa besarnya pengorbanan mak sampaikan keluar pertanyaan macamanalah mak sanggup lahirkan empat orang anak? Nyawa memang seperti di hujung tanduk rasanya.

Kali ini nak tengok reaksi suami pula. Biar dia yang temankan saya masa dalam wad bersalin tu. Orang luar... kalau jumpa dengan suami memang ingat dia ni brutal habis. Muka ala-ala komando... garang gitu tapi hatinya??? Hehehe...

Agak-agaknya apa reaksi suami nanti erk? 

Ada juga usik-usik dia ajak dia temankan tapi dia buat dunno ajer...

Cover le tuuu...

Tunggu...