TINGKATKAN JUALAN ANDA!

Tuesday, September 14, 2010

Rombakan!

Sejak akhir-akhir ni saya perasan ramai blogger yang menempatkan blog Semekar Kasih dalam blog list di blog masing-masing. Namun... dalam perasan tu... ada juga yang terlepas pandang. Memandangkan saya teringin untuk mengadakan rombakan blog list dalam blog saya ni maka... saya mengalu-alukan kepada mereka yang berminat untuk exchange link dengan saya... silalah tinggalkan url anda di ruangan komen. 


Kepada mereka yang telah tersenarai... anda akan tetap berada di situ. Mari kita sama-sama memberi sokongan antara satu sama lain. Terus terang saya katakan yang saya selalu menjadikan blog list sebagai blog pertama untuk diterjah sebelum menjenguk blog-blog lain yang berada di shoutmix atau ruangan komen. Insyaallah... jika anda seorang yang rajin mengupdatekan entri baru... pasti saya jenguk selalu.

Jangan malu-malu. Kesudian kamu saya sambut dengan tangan yang terbuka. Jangan hanya sekadar menjadi pembaca senyap blog Semekar Kasih. Saya juga ingin berkongsi apa yang anda luahkan di blog masing-masing. Semoga kita sama-sama mendapat manfaat daripadanya. Jangan lupa... tinggalkan url di ruangan komen.