TINGKATKAN JUALAN ANDA!

Sunday, September 26, 2010

Kahwin dua? - Haip.. haip.. haittt!

Lokasi: Rumah Terbuka Rakan
Tarikh: 25 September 2010
Masa: 9.15 malam

"Kalih tempat nampak....." saya menegur suami yang bertukar tempat duduk ketika bersantap.

Dari sebelah rakan sembangnya... cik abang tukar tempat duduk di sebelah saya.

"Bagi signal awal-awal...", jawabnya sambil tersenyum...

"Oooo... ialahlah... nanti taklah saya terkejut..", balas saya manja.

Manja tak manja... JANGAN DIBUAT banggg. 


Siapa tak sayang suami oiiii...
(sekadar gambar hiasan: google)

Benarkah orang lelaki yang berkalih tempat ketika makan akan kahwin lebih dari satu? Ada sesiapa yang buat kajian? Kalau orang perempuan yang kalih tempat... bagaimana pula?

Rasionalnya: Orang lelaki makan tak berapa nak tertib (betul ke?). Nanti makanan tumpah sana-sini. Orang perempuan.. tertib ke semuanya? (mungkin kot?)

Bagi saya... semuanya berbalik kepada Adab. ADAB MAKAN... Tak gitu?