TINGKATKAN JUALAN ANDA!

Sunday, April 25, 2010

Tu lahhh... siapa suruh mulut tu tinggi sangat insuransnyer? - Kan dah laser mulutku...

Mood tak baik kot ari ni. Dari pagi tadi mood tak menentu jer sampai suami lupa nak beli nasi lemak pun nak menangis... sedih... rasa nak bungkus baju balik umah mak. Pembawakan budak agaknyer... (fuhhh... moga masinlah mulutku). Ikut kiraan dah lewat dahhh.. tapi malas nak gi cek sebab takut hampa seperti selalu... huhuhu...

Sebab mood yang asyik tak menentu jer saya mengambil keputusan mengunjungi Spa untuk merehatkan minda. Kalau asyik mood tak menentu mahunyer bankrup sebab bila stress jer gi Spa. Bila pergi Spa jer stress. Oppsss... memang rasa stress masa mula-mula masuk Spa tadi. Selalunyer kedatangan saya disambut dengan muka yang manis dan sapaan yang ramah. Hari ni... muka pekerja-pekerja kat Spa tu pun stress semacam jer. Pastu bila kita masuk deme masih sibuk ber sms. Hello... utamakan customer okey...

Saya memilih untuk massage badan. Masuk ke bilik pun tak dijemput. Lama lak tu menunggu. Bila dah baring masuklah dua orang pekerja ni. Engkau urut tangan, aku urut kaki k. Adik nie biar betulll. Makcik... minta tangan tu. Ewahh..ewahh.. sesuka rasa jer nak panggil orang makcik (dalam hati). Adik.. umur adik berapa yer? automatik jer saya bertanya. 24 makcik. Nak kena sound budak niii.. Adik, kalau dengan customer... kita jangan panggil makcik tauuu. Panggil Puan ke.. Cik ke.. Kak pun masih manis lagi. Umur akak.. tolak umur adik.. bezanyer 10 tahun. Ader ke orang 10 tahun dah beranak? Lagi satu... kalau kita tengok orang lain nampak tua.. jangan ingat orang nampak kita mudaaa.

Sambung membebel. Pastu kan dik.. akak ni datang sini nak release... kalau sorang urut tangan.. sorang urut kaki.. macamana akak nak release? Ikutkan hati nak jer bangun dan balik. Nasib baik tuan punya Spa datang dan ambil alih. Apalagi... ulang tayang bebelan ler semula. Saya bukan aper dik... saya dah promote Spa ni kat kawan-kawan. Kalau macam ni punya perkhidmatan... saya pula yang kena nanti. Oh ya... adik yang selalu buat service untuk saya tu dah berhenti.. tu pasallah adik lain yang ambil alih.

Dulu-dulu tak kisah pun orang panggil makcik. Bila dah nak masuk pertengahan usia ni sensitif sangatlah pulak dahhh. Nampak sangat yang mood masih tak pulih lagi... huhuhu...

nasib baik tak tukar jadi singa...
(gambar google)