TINGKATKAN JUALAN ANDA!

Thursday, January 14, 2010

ENTRI TERIMA KASIH UNTUKMU


Entri ni khas untuk insan2 yg membantu saya  dalam mengenali fungsi2 yg terdapat dalam blog. Sebagai blogger baru ditambah dengan umur yang telah sampai tahap hujungnya kedewasaan, mmg lambat untuk saya mempelajari apa yang terdapat dalam blog ini. Namun
dengan adanya insan2 seperti anda yang tidak kedekut berkongsi ilmu menjadikan saya semakin jatuh cinta dengan blog. Ucapan TERIMA KASIH saya kepada...


Buat adik Eldyvoon... blogger pertama yang saya jumpa secara x sengaja ketika mencari info di ruangan jejak google. Dia jugalah yang mengenalkan saya dengan "GENG BLOGGERS" sehingga saya turut menjadi ahli walaupun pada mulanya saya tidak begitu memahami apa yang berlaku di "GENG BLOGGERS". 

Untuk En. Nescaffe Ais yang banyak membantu saya dalam mengubah suai blog saya. Walaupun ade percubaan yang tidak menjadi tapi saya andaikan sebagai kurangnya kefahaman saya dalam memahami tutorial yang diberi.


Juga untuk adik Fifi... seorang blogger yang prihatin kepada blogger yg tidak memahami tentang tutorialnyer. Adik ini sanggup bertandang untuk melihat apa masalah yang berlaku dan cuba membantu. Blognya juga cantik pada pandangan saya. 


Kujie juga merupakan blogger yang disenangi ramai. Dia prihatin, rajin dan pandai membawa diri dalam dunia blog. Kujie juga lebih suka membuat tutorial melalui pertanyaan yang diutarakan oleh bloggers yang lain. Setiap pertanyaan dalam kotak komen akan segera dijawab tanpa membiarkan pengomen tertunggu. Blognya juga cantik sesuai dengan kepakarannya.


Membiasakan dirinya dengan panggilan Along Arman... juga merupakan seorang blogger yang pakar tentang blog. Rajin membantu blogger2 lain. Walaupun menyepi seketika blognya tetap trus dikunjungi. Kebanyakkan tutorial yang diberi mudah di fahami dan menjadi. Lagu di blognya amat menarik hati.


MY FOLLOWERS
Juga kepada insan2 yang sudi menjadi followers saya dimana saya banyak mencuri idea dari blog kalian. Dari kalian juga saya dapat menemui widget2 yang menarik.



PENGOMEN DAN PENINGGAL JEJAK
Tak lupa kepada insan2 yang sudi bertandang ke blog saya yang x seberapa. Jejak yang ditinggalkan akan saya cuba jejaki. Kalian juga banyak membantu saya.


Tentulah x lupa untuk GENG BLOGGERS. Kalian memang banyak membantu saya mengenali dunia blog. Walaupun kebanyakkan muda dari saya... tapi GENG BLOGGERS sentiasa menyokong antara satu sama lain dan anda juga sangat jujur di pandangan mata saya.






12 comments:

  1. waduh cikgu...terharu saya...huhuhu...padahal saya xmembantu pun..huhuhu:e:

    ReplyDelete
  2. wah wah cekgu punye ucapan mcm malam anugerah je ni... hehehe btw lawo rumah baru dia

    ReplyDelete
  3. nak kena salin, bulan Mei anak2 minta tolong buat ucapan hari guru...hehehe

    seronok dgn org yg ingin mengenal blog sendiri - memerhati dan belajar mencuba

    saya minta maaf kalau ada yang sy terangkan tidak difahami, sy bukan cikgu, surirumahtangga lahir thn 60'an yg belajar IT melalui internet.

    ReplyDelete
  4. Assalamualaikum.. singgah di sini..
    tolong ajau2kan saya plak.. (^__^)

    salam ukhwah dari sy.. minta izin nk link kan blog cikgu ni yer.. (^__^)

    ReplyDelete
  5. tima kasih Faarihin... kita tukar2 link

    ReplyDelete
  6. salam cikgu...
    fuhhh..sempoi baca ucapan ni.....
    org berbudi kita berbahasa...
    budi bahasa budaya kita...

    ReplyDelete
  7. salam cikgu
    terima kasih di atas penghargaan walaupun hanya menjadi followers

    ReplyDelete
  8. bagus arr appreaciate kawan2 blog nih... hehehehhehe...

    ReplyDelete
  9. salam.. mekasih atas perhargaan nie.. along bukanla pakar blog.. cuma belajar melalui internet jugak.. :)

    menjawab pertanyaan
    cikgu isza kate nak buat kotak diruangan post mcm kat blog along.. yang mana tu yer? bleh berikan contoh tak?

    untuk menjarakkan tulisan post dr border plak along kurang arif sgt pasal coding² nie.. masih mencari jugak solutionnya.. tapi masih tak jumpa.. kalo dpt nanti insyaAllah.. along akan buat tutorialnya..

    p/s: sori kalo lambat reply.. masih lagi dijangkiti virus M huuhu..

    ReplyDelete
  10. ala2 majlis anugerah gitu heheheh

    ReplyDelete
  11. terima kaseh jua kpd cikgu...
    sudi tgk2 melawat page kami=)

    ReplyDelete

Tuliskan apa yang terfikir,
ianya amat dihargai.. thx