TINGKATKAN JUALAN ANDA!

Saturday, January 2, 2010

EDIT PHOTO CONTEST




Join contest lagi? Takde keje cikgu ni yer... Bukannyer aper sementara masih dalam cutilah kata org, saya layan jer ape2 contest yang ade (yang boleh joinlah). Meh nak cite sikit pasal contest ni..


Contest ni di anjurkan oleh Cik Ros kita (rajin cik ros ye...)
Gambar yang hendak dihantar mestilah gambar yang telah diedit,
Nak tau lebih lanjut tentang terma dan syarat2nye.. tekan jer klik sini di atas tu...


Gambar ape lak yang saya hantar ye???
Ni lah gambonye...


 
 orang wat contest ko nak masuk, tah pe2 lah yang ko edit...huhuhu

5 comments:

  1. ehehe......... mcm best lak.. nnt ku usha.

    ReplyDelete
  2. Hye..
    nk jadi model?
    do visit my blog &add me as ur referal.hadiah menarik!

    visit me at :

    http://ienaeliena.blogspot.com/2010/01/hannah-talent-ingin-menjadi-model.html

    jgn lupe letak link sy if u masuk contest ini ye..hee

    gudluck~

    ReplyDelete
  3. owh..mekasih cik gu join contest cik ros...cik ros dh letak link ckgu kat side bar cik ros..

    tggu result 21/01/2010 ye..=D

    ReplyDelete

Tuliskan apa yang terfikir,
ianya amat dihargai.. thx